Tai parodė rinkos ir žiniasklaidos tyrimų kompanijos TNS LT atliktas tyrimas. Jo metu birželio 29 – liepos 1 dienomis buvo analizuojami lietuvių komentarai interneto tinklalapiuose, pasisakymai forumuose, tinklaraščiuose ir socialiniuose tinkluose.

Tyrimas atliktas naudojant TNS LT ir „NewsPoint“ socialinės media monitoringo sistemą.

TNS LT priklauso tarptautinei tyrimų kompanijai TNS Global, kuri turi sukaupusi daugiau nei 60 metų patirtį rinkos tyrimų ir įžvalgų srityje. TNS atstovybės yra įsikūrusios daugiau nei 80-yje pasaulio šalių Europoje, Pietų ir Šiaurės Amerikoje, Azijoje ir Ramiojo vandenyno regione, Afrikoje ir Viduriniuose Rytuose.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (72)