Varžybas organizuojančios asociacijos „Dolce Moto“ pirmininko Manto Vyborno teigimu, prieš metus vykusios analogiškos lenktynės tapo įspūdingiausiu 2009 m. motociklininkų renginiu „Nemuno žiedo“ trasoje.

Tokios žiūrovų gausos galėjo pavydėti bet kurios lenktynės, o sportinė kova beveik visose klasėse vyko nuo pirmo iki paskutinio rato. Šių metų prognozės – dar optimistiškesnės, nes į varžybas laukiama atvykstant per pusšimtį sportininkų iš Lietuvos, Latvijos, Estijos, Baltarusijos, Rusijos bei Ukrainos, teigiama organizatorių pranešime.

Ypač gausi turėtų būti estų delegacija – laukiama, kad vien šios šalies lenktynininkų bus apie 20-30. Be to, žiūrovus turėtų privilioti ir tai, kad lenktynes „Nemuno žiede“ ar jo prieigose bus galima stebėti nemokamai. Bilietus bus galima įsigyti į VIP zoną, esančią prie pat dalyvių parko – visus kitur motociklų sporto entuziastai galės atvykti nemokamai.

„Man patinka, kaip „Dolce Moto“ kolektyvas rengia varžybas. Ankstesnių lenktynių pavyzdžiai įrodė, kad žiedinės lenktynės, kai jas rengti imasi patyręs ir ambicingas organizatorius, gali tapti ne tik įdomiu sportiniu renginiu, bet ir labai patraukliu reginiu. Tiesa, dalyvių gausa žiedininkai dar atsilieka nuo motokroso entuziastų, kurie vien licencijų šiemet įsigijo apie 400, tačiau pagyvėjimas jaučiamas“, - spaudos konferencijoje teigė Lietuvos motociklų sporto federacijos prezidentas Virginijus Visockis.

„Manau, kad einama teisinga linkme. Svarstome, kaip pradėti ugdyti motociklų sporto entuziastus, jau užsimezgė glaudūs ir konstruktyvūs ryšiai su motorolerių fanais – iš jų artimiausioje ateityje irgi gali iašugti pajėgių žiedininkų. Be to, žiedinėse lenktynėse dalyvaujančių sportininkų geografija plečiasi – prisijungia sportininkai iš vis kitų mūsų šalies miestų.

Tik gaila, kad galimybių treniruotis yra labai nedaug – „Nemuno žiedo“ trasa nėra pritaikyta lenktynėms bei treniruotėms, rizikos ten yra daug, todėl tarp galimų plėtros alternatyvų svarstome planus kokias nors lenktynes surengti aerodromuose. Estijoje tokių pavyzdžių jau yra, ir varžybomis sportininkai buvo patenkinti“, – dėstė V. Visockis.

M. Vyborno teigimu, daug Lietuvos sportininkų dalyvauja lenktynėse Estijoje, Latvijoje ar Lenkijoje. Estijoje „žiedas“ yra labai populiarus, ten startuoja ir daug sportininkų iš Suomijos, pavydžiai galima žiūrėti į Lenkiją, kur varžybose kovoja po kelis šimtus motociklininkų.

Tačiau keista, kad kaimyninėse šalyse dalyvių būna daug, bet renginiai vyksta beveik be žiūrovų: „Mes gi norime, kad lenktynes pamatytų kuo daugiau entuziastų. Todėl šį kartą nusprendėme atsisakyti bilietų, palikę juos tik VIP zonai, žiūrovus – vis tiek didelė dalis turėtų būto vyrai ir vaikinai – linksmins „Playboy“ merginos, vaizdus iš trasos bus galima matyti dideliame ekrane, o tiems, kas negalės atvykti į „Nemuno žiedą“, TV1 televizija pasiūlys trijų klasių finalinių važiavimų tiesiogines transliacijas.

Visa tai tikrai bus įdomu žiūrovams, o dalyvius startuoti turėtų paskatinti ir įspūdingas prizinis lenktynių fondas – trijų klasių prizininkams numatyta skirti 30 tūkst. litų. Kad trasa būtų maksimaliai saugi, pavojingiausiose vietoje bus išdėliota labai daug akmens vatos pakuočių – taip tikimės apsaugoti sportininkus nuo skaudžių traumų. Sezonas artėja pabaigos link, todėl laukiame labai atkaklios kovos visose klasėse“, - teigė lenktynių organizatorius.

Kaip visada, greiti ir pajėgūs bus svečiai iš Latvijos, vairuojantys itin galingą techniką. Baltarusijos, Rusijos ir Ukrainos motociklininkai „Nemuno žiede“ startuos po ilgesnės pertraukos, apie jų meistriškumą bus galima kalbėti, pamačius treniruočių ir kontrolinių važiavimų laikus.

Be abejo, paskutinėse šio sezono mūsų šalyje vyksiančiose lenktynėse startuos ir beveik visi pajėgiausi Lietuvos žiedinių lenktynių meistrai. Vienas garsiausių ir greičiausių pastarųjų metų Lietuvos motociklininkų Šarūnas Pladas pasirengęs atlaikyti varžovų iššūkius ir laimėti pagrindinį trofėjų.

Varžybų tvarkaraštis

2010 m. rugpjūčio 28 d., šeštadienis:

10.00 – 15.00 Laisvos treniruotės
15.00 – 15.20 Pretendent (GP-125, 250/400)
15.20 – 15.40 Rookie iki 600 cm³
15.40 – 16.00 Rookie virš 600 cm³
16.00 – 16.20 Superstock, Superbike
16.20 – 16.40 Pretendent (GP-125, 250/400)
16.40 – 17.00 Rookie iki 600 cm³
17.20 – 17.40 Rookie virš 600 cm³
17.40 – 18.00 Superstock, Superbike
15.00 – 18.00 Dalyvių registracija
15.10 – 18.10 Techninė kontrolė
18.30 SKK posėdis

2010 m. rugpjūčio 29 d., sekmadienis

9.00 – 9.15 Pretendent (GP-125, 250/400) treniruotė
9.25 – 9.40 Rookie iki 600 cm³ treniruotė
9.50 – 10.05 Rookie virš 600 cm³ treniruotė
10.15 – 10.30 Superbike, Superstock treniruotė
10.40 – 11.00 Dalyvių susirinkimas
11.10 – 11.25 Pretendent (GP-125, 250/400) kvalifikaciniai važiavimai
11.40 – 11.55 Rookie iki 600 cm³ kvalifikaciniai važiavimai
12.10 – 12.25 Rookie virš 600 cm³ kvalifikaciniai važiavimai
12.40 – 12.55 Superbike, Superstock kvalifikaciniai važiavimai
13.00 – 14.00 Stunt riding (motociklų akrobatų) varžybos
14.10 – 14.30 Pretendent (GP-125, 250/400) varžybos (10 ratų)
15.00 – 15.30 Rookie iki 600 cm³ varžybos (12 ratų)
16.00 – 16.30 Rookie virš 600 cm³ varžybos (12 ratų)
17.00 – 17.30 Superbike, Superstock varžybos (16 ratų)

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją