Ankstesnis rekordas – 1 min. 19,041 sek. buvo užfiksuotas 2008 metais to paties lenktynininko.

Antrosios grupės treniruotėse tos pačios ekipos nariui Jonui Gelžiniui iki naujojo brito pasiekimo pritrūko vos 27 tūkstantųjų dalių. Tokia sparta prognozuoja didžiulę intrigą lenktynėse.

Neatsitiktinai žiūrovų žvilgsniai jau nuo pat ryto labiausiai krypo į dvyliktųjų „Omnitel 1000 km lenktynių“ favoritus. Jie laukė naujo pasiekimo ir sulaukė, o rekordą galėjo pateikti ir Tomas Coronellas, ir sparčiai kylanti Lietuvos automobilių sporto žvaigždė Jonas Gelžinis, laimėjęs jau net trejas „Omnitel 1000 km lenktynes“. Tačiau Didžiosios Britanijos atstovui Palangos trasa nusišypsojo dar kartą.

Dvyliktųjų lenktynių penktadienio programa prasidėjo treniruotėmis. Iš pat ryto pirmosios į dar nespėjusią visiškai išdžiūti trasą savo kovinę techniką išvairavo 44 komandos, šeštadienį išsirikiuosiančios prie 1000 km lenktynių starto linijos.

Prieš pat vidurdienį treniruočių programą pradės istorinių automobilių ir Palangoje debiutuosiančių „Dzintara Volga“ lenktynių dalyviai, o iškart po pietų, 14,30 val., keturiolika greičiausiųjų „Samsung Fast Lap“ lenktynių dalyvių susikaus šių varžybų čempionato trečiojo etapo finale, kuris žada būti labai karštas.

Tebesitęsiančiose treniruotėse su kiekvienu ratu trasoje vis drąsiau jaučiasi ir Kazimieras Vasiliauskas, kuris kartu su dukart šių lenktynių laimėtoju iš Rusijos Aleksejumi Vasiljevu ir ukrainiečiu Ilja Burenko atstovauja „Snoras Client Team“ ekipai ir vairuoja „Ferrari F430 Challenge“.

Vakar Kazimieras treniruotes pradėjo labai atsargiai, tačiau sulyg kiekvienu ratu vis gerino savo pasiekimą daugiau nei sekunde.

„Kazimieras ištroškęs lenktynių ir jo akys vakar vėl suspindo džiaugsmu, nors pirmą kartą sėdo prie kėbulinio automobilio vairo. Džiaugiuosi, kad sūnus neprarado nei įgūdžių, nei azarto ir tikiu, jog šeštadienį jis dar parodys žiūrovams ko esąs vertas kartu su visa komanda“, – stebėjęs sūnaus treniruotes džiaugėsi lenktynininko tėvas Kastytis.

Šalia tokius tokius monstrus valdančių sportininkų drąsiai jaučiasi ir lietuviai bei mūsų šalies komandos.

Ketvirtadienį laimėjęs „Battery Super Sprint“ lenktynes „Bauer Racing“ lyderis Ramūnas Čapkauskas greitus ratus suka ir treniruočių trasoje. Ne tik jis vienas, bet komandos partneriai Nemunas Dagilis ir Konstantinas Calko, vairuojantys egzotišką „AMG Kit Car“ ir besivaržantys ekperimentinių automobilių X1 klasėje.

Ilgai rengę unikalų ne tik Lietuvoje „Lexus IS F“ automobilį „Artas Racing“ ekipos ketvertas pateisino ir savo, ir gerbėjų lūkesčius. Kaip ir „Telšių statybos“ lenktynininkai Kęstutis Binkauskas su Eugenijumi Misiūra, 1000 km maratoną su viena ašimi varomu „Subaru Impreza“ automobiliu pasiryžę įveikti tik dviese.

Beje, jie ne vieninteliai tokie avantiūristai. Ir kita Arno Paliukėno vadovaujama „Ataka Racing“ ekipa 10 val. lenktynių krūvį pasiruošusi įveikti tik Nikolajaus Bystriakovo ir Karolio Šikšnelio pastangomis.
Tačiau daugumos komandų sąrašuose – po tris-keturis lenktynininkus, keisiančius vienas kitą.

Greitą, net 3,5 litro darbo tūrio variklį turintį „Renault Megane Trohy“ vairuojantys „Chervonenko Racing“ vyrai Saulius Girdauskas, Volodymiras Kondratenko, Audrius Stasiulevičius ir Evgenijus Chervonenko įsitikinę, jog šiose lenktynėse bus ką veikti visam ketvertui.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją