Linksmoje kompanijos „Foot Locker“ reklamoje Ch. Paulas apstulbęs klausosi, kaip jo kolega tarsi robotas žeria liaupses reklamuojamai produkcijai. 2011 metų NBA „Visų žvaigždžių“ savaitgalio dėjimų konkurso laureatas staiga prabyla ir apie Lietuvą.

Taip pat aš myliu Lietuvą. Užsakyta Lietuvos turizmo departamento“, – pasipuošęs „plastikine“ šypsena, pareiškia B. Griffinas.

Situaciją su B. Griffinu DELFI pakomentavo Valstybinio turizmo departamento direktorė dr. Raimonda Balnienė.

„Labai nustebome, kai liepos mėnesį į mus elektroniniu paštu kreipėsi JAV reklamos agentūra teiraudamasi, ar gali naudoti Lietuvos vardą sportinių batelių reklamoje. Visų pirma, neturime teisinių įgaliojimų tai drausti, o, antra, mums iš karto kilo klausimas dėl finansinių įsipareigojimų. Tačiau norime pabrėžti, kad už šioje reklamoje nuskambantį Lietuvos turizmo paminėjimą Valstybinis turizmo departamentas nemokėjo.

Reklamos agentūra mums paaiškino, kad Lietuva buvo pasirinkta dėl to, kad NBA lygoje rungtyniauja nemažai lietuvių krepšininkų. Nors reklamoje Lietuvos turizmas nuskamba kiek ironiškame kontekste, tačiau džiaugiamės, kad jis sklis iš vienos garsiausių NBA žvaigždės lūpų visai JAV rinkai beveik mėnesį. Tokios auditorijos ir tokio kalibro įžymybės tikriausiai ir norėdami nebūtume įpirkę. Kartu tai – dar vienas įrodymas, kad krepšinis yra išties puiki ir efektyvi Lietuvos turizmo rinkodaros priemonė“, - DELFI sakė dr. R. Balnienė.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (143)