Pirelli“ siūlė padangų plotį padidinti nuo 20 mm iki 400 mm, o diametrą nuo 660 mm iki 690 mm.

Vis dėlto vienas iš italų kompanijos atstovų slapčia prasitarė, jog kitais metais padangų dydis liks nepakitęs. Apie tai „Pirelli“ oficialiai turėtų paskelbti kitą savaitgalį Belgijoje, kur vyks šių metų F-1 sezono lenktynės.

„Tai buvo sudėtingas sprendimas“, – situaciją komentavo buvęs „Williams“ ekipos vyriausiasis inžinierius Markas Gillanas.

„Iš vienos pusės galima jausti simpatijas „Pirelli“. Atsižvelgiant į tai, jog 2014 m. įsigalios naujos taisyklės, niekas nežino kaip viską įtakos aerodinamika bei automobilių tobulinimas. Palyginus su šiais metais, kitąmet automobilio atnaujinimo srityje bus žengiami milžiniški žingsniai, padidės krūviai padangoms. „Pirelli“ jau pasimokė dar iš tų laikų, kai buvo naudojami apipučiami difuzoriai.“

„Iš kitos pusės dauguma komandų jau yra nemažai padirbėjusios kuriant 2014 m. automobilius. Taigi, mažiausiai ko jos norėjo, tai tokio pokyčio kaip šis. Taigi dizaino komandoms kai kuriose srityse teks viską pradėti iš naujo.“

„Niekas nenori vėl matyti sproginėjančių padangų. „Pirelli“ siūlė kitąmet naudoti didesnes padangas. Jos būtų buvusios patvaresnės ir atlaikiusios didesnius krūvius. Dabar jie nežino ko tikėtis, kadangi nebuvo surengti jokie bandymai.“

„Vis dėlto „Pirelli“ sprendimas nestebina. Juk prieš platesnes padangas pasisakė 10 komandų iš 11. Ekipų manymų padangų matmenys turi išlikti nepakitę. Bet koks rimtesnis pokytis stipriai įtakotų aerodinamiką ir automobilių aukštį.“

Priminsime, jog anksčiau sklido kalbos, jog platesnių „Pirelli“ padangų kitiems metams pageidavo „Mercedes“ komanda. Tuo tarpu jos varžovės „Ferrari“ ir „Red Bull“ tam priešinosi ir siekė, kad padangų išmatavimai liktų nepakitę.